søndag den 18. marts 2012

Denne uge har været meget stille og rolig.. Jeg er blevet færdig med at kører analysen og har nu samlet nok data til at gå i gang med med min opgave.. Resten af tiden skal jeg være lidt forskellige steder på afdelingen, hvor jeg skal kigge på hvad de ellers laver..
Lidt forskelle fra dk..

Der bliver kun brugt tre forskellige glas på afdelingen. lilla, rødt og et sort. Her sættes glasene ikke direkte i maskinen, plasma/serum bliver afpipetteret til en lille kop og dette gøres ved alle analyser hvor plasma/serum skal bruges..

De bruger handsker hele tiden og de bruger de samme hele dagen, de har hver deres kasse med handsker. Pipette sidster, glas rør og plastik rør bliver vasket og genbrugt.

De sover efter frokost, det er godt for helbredet.. :)

Der er kun tre der kan snakker engelsk så det er lidt begrænset hvor meget man får snakket i løbet af en dag. En af tekniker vil meget gerne træne sit engelsk så ham får jeg snakket en del med, han vil rigtig gerne til Danmark og have et kursus i kvalitetssikring..



  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar